بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Ik vraag Allaah het goede

Ik smeek Allaah, om mij het goede te brengen en te schenken
om mij te voorzien van het beste, ik vraag Hem alle momenten
In mijn salaah, in mijn du3aa, vraag ik Hem veelvuldig om 't goede
datgene wat mij baat in al agira en om mij van kwaad te behoeden

Voordat ik het weet schenkt Hij mij van waar ik het niet verwacht
en dank ik Allaah veelvuldig voor Zijn Rahma voor deze pracht
Met geduld roep ik Hem aan en vraag ik 't goede terwijl ik wacht
en Allaah weet 't beste, De Alwetende, hoezeer ik ernaar smacht

Walhamdoeli Allaah, ik ben Allaah voor het goede enorm dankbaar
ik toon elke dag shoekr en weet dit leven hier is alsnog niet klaar
want al komt het goede en bevind je je dan in een roes van blijheid
Allaah gedenken doe je in je hele leven, standvastig en toegewijd!