بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

1 zaak die we vergeten

Er is 1 zaak, 1 zaak die wij vergeten
maar gauw kom jij of ik het te weten
De dood, werkelijk, ja, het zal komen
't zal dan zijn gestalte aan ons tonen

In deze wereld, veel gelach om mij heen
denkend, de dood, die komt niet meteen
Toch is het nabij, dichter dan we denken
laten we de dood in het leven gedenken

Er is 1 zaak, 1 zaak die wij vergeten
een strijd, ook wel de dood geheten
totdat het komt, dan is 't onverwacht
't vluchten is wat jij dan enkel tracht

Als ik het voor me zie, beef ik van angst
alsof mijn hart even stil staat en verlamd
want de dood is ooit voor ons de realiteit
elke seconde verstrijkt, tikken van de tijd

Er is 1 zaak, 1 zaak die wij vergeten
misschien vannacht kom je 't te weten
De Dood, vluchten, 't is onontkoombaar
en voor je het weet, is de dood al daar