بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

De hemelen en de aarde

De Creatie: als m'n beide ogen de hemel aanschouwen
denk ik, niemand behalve Allah die dit alles kan bouwen
De Creatie: de pracht, de kleuren en de omvangrijkheid
Verheven en Geprezen is Hij, Allah, God van de Mensheid

In zes dagen heeft Allah De Almachtige de creatie voltooid
een groot wonder, De Schepper, die dit heeft neergestrooid
Als een tapijt, is de aarde lang en uitgestrekt voor de mens
Jouw Schepper ontmoeten, is dit dan niet je grootste wens?

De Creatie: Zijn Troon is als de hemelen en aarde even breed
Verheven en Geprezen is Allah die alles tot in klein detail weet
De Creatie: er is geen blad of het valt ergens ver van 'n boom
of Allah heeft de kennis ervan, Machtig is Hij, zo ook Zijn Troon

Zeven hemelen, waarvan wij de omvang niet eens kunnen schatten
de één groter dan de ander, wat wij als mens niet kunnen bevatten
Kun jij je voorstellen dat de hemelen, op die dag zijn ze allen beland
samen met de aarde opgerold alsof ze niets zijn, In Allah Zijn hand

De Creatie: een groot wonder, overpeins het, sta stil bij De Macht
voorwaar alles is perfect, groots, in evenwicht, dit is Allah's Kracht
De Creatie: Allah is tot alles in staat, toeval? Maak jij me nooit wijs
want ik zie de waarheid door mijn ogen en zeg: Allah die ik Prijs