بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Een harmonieus leven

Zo zie ik het voor mij, dit is mijn beeld
zoals de profeet, mijn perfect voorbeeld
Een harmonieus leven, samen met 't gezin
waarin de liefde en Rahma, altijd overwint

Een harmonieus leven, samen, man en vrouw
een liefdevol leven, samen gelukkig getrouwd
Een harmonieus leven, waarin we Allah dienen
en samen dan ook ooit het paradijs verdienen

Met vrome kinderen naast ons, die we opvoeden
op de weg van Allah, opdat Hij ze zal behoeden
Samen rond te tafel, etenstijd, breekt weer aan
O wat ben ik gelukkig, met jou in mijn bestaan

Een harmonieus leven, omwille van Allah leven
'n huwelijk waarin we altijd voor Allah streven
Een harmonieus leven, het prachtig houden van
omwille van Allah, van je vrouw of van je man

Dit waar ik naar streef en incha Allah zal krijgen
'n huwelijk waaruit goede daden zullen opstijgen
Dit is wat ik wil, 'n leven waar Rahma in schijnt
'n huwelijk in dienst van Allah, tot aan het eind