بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Elkaars gebreken accepteren

Mijn lieve partner, hierbij vraag ik je om me te vergeven
weet dat ik mijn best doe, maar weet ik heb ook gebreken
geen van ons is perfect, iets dat we niet moeten vergeten
zolang we maar ons best doen en naar het goede streven

Mijn lieve partner, ik zal je altijd zoals je bent accepteren
je niet in de steek laten of bij moeilijkheden de rug toekeren
geen van ons is perfect, omwille van Allaah houden we van elkaar
mijn allerliefste, iedereen kent gebreken, maar jij bent me dierbaar!

Mijn lieve partner, zolang we ons best doen, en ons inzetten
Allaah om vergeving vragen, en ons houden aan Zijn wetten
dan zal Hij ons met Zijn genade, Zijn Barmhartigheid schenken
en zullen we geduldig met elkaar zijn bij de moeilijke momenten