بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Hoe zou het zijn?

Hoe zou het zijn? Is wat ik soms vraag
als de Engel mijn ziel neemt vandaag
onvoorbereid met veel te weinig daden
dan voelt 't alsof ik Allah heb verraden

Hoe zou het zijn? Is wat ik soms vraag
als de Engel mij de hel in sleurt en draagt
ik beef van angst als ik denk, voor altijd
ik wist ervan maar negeerde de waarheid

Hoe zou het zijn? Is wat ik soms vraag
deze gedachte is wat ik nooit verdraag
Allah, Mijn Schepper, nooit mogen zien?
want ik heb Zijn Aangezicht niet verdient

Hoe zou het zijn? is wat ik soms vraag
met het gevoel van grote vrees belaagd
dat ik voor Allah sta zonder goede daad
dat terwijl de wereld uiteindelijk vergaat

Hoe zou het zijn? Is wat ik soms vraag
tijd vliegt voorbij maar soms ook zo traag
dat wanneer ik denk, de dood, die is nabij
voor ik het weet komt het vannacht tot mij