بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Mijn echtgenoot

Mijn Echtgenoot, ik wil even de tijd nemen
om deze woorden vanuit mijn hart te delen
Je bent mij dierbaar, je staat aan m'n zijde
altijd weet jij mij telkens weer te verblijden

Mijn Echtgenoot, jij bent m'n dierbaar gewaad
die elke dag elke seconde klaar voor me staat
omwille van Allah heb ik jou mijn hart gegeven
en in dienst van Allah delen we samen dit leven

Mijn Echtgenoot, ik wil jou bij deze bedanken
dat je me hielp in tijden dat ik wel kon janken
je herinnert me aan Allah op weg naar paradijs
ik ben blij dat ik jou naast me heb bij deze reis

Mijn Echtgenoot, elke dag voordat ik ga slapen
sluit ik mijn ogen pas, totdat ik Allah ga vragen
dan zeg ik: O Allah schenk mijn man 't paradijs
en vergeef hem alle zonden, geef hem 'n paleis

Mijn Echtgenoot, ik heb je dierbaar in mijn hart
ik dank Allah hiervoor en ik wacht ook met smart
dat Allah ons dan incha Allah tot 't paradijs toelaat
omdat ons huwelijk, in het teken van Allah staat