بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

O Allaah kies mijn partner

Je wil trouwen, maar hebt nog niemand gevonden
er is nog geen levensgezel naar jou toe gezonden
Je wil trouwen, bent op zoek, wie zal het worden
Allah die het weet, tot wie jij of ik zullen behoren

O Allah, kies mijn partner, kies mijn echtgenote
want U heeft alles kennis, de kleine en de grote
O Allah, kies mijn partner, U kent ons het best
daarom vertrouw ik hierin op U, en bij de rest

Je wil trouwen, maar paden zijn nog niet gekruist
het is nog stilletjes in een nog niet gevuld huis
Je wil trouwen, voorzeker de hulp is er bij Allah
dus vraagt Hem in jouw duaa en in jouw salaat

O Allah, kies mijn partner, ik vraag U om leiding
schenk mij het huwelijk, schenk mij toewijding
O Allah, kies mijn partner, ik vraag U vandaag
want O Allah, het trouwen, dat wil ik dolgraag

Je wil trouwen, voorzeker, Allah die jou bijstaat
als je Hem vertrouwt en niet de fasaad begaat
Je wil trouwen, dus hef ik mijn handen en vraag
O Allah schenk mij een vrome partner vandaag!