بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Ongelovige moeder

O mijn lieve moeder, dit is wat in mijn hart heerst
dat ik om ontzettend veel om je geef en ook vrees
O mijn lieve moeder, grote zorgen overspoelen mij
zo was ik eerst ook dwalend, maar nu ben ik vrij

O mijn lieve moeder, luister naar wat ik zeggen wil
al zwijg ik er soms over en ben ik vaak hierover stil
O mijn lieve moeder, toch wil ik 't alsnog even kwijt
want ons leven vliegt voorbij, zo gaat 't met de tijd

O mijn lieve moeder, wie heeft ons allen geschapen?
de tranen die ik bij de gedachte bijeen dien te rapen
O mijn lieve moeder, Allah heeft ons dit leven gegeven
hier dienen wij in te geloven en voor Hem te streven

O mijn lieve moeder, ik vrees voor jou de grote straf
die ooit zal volgen voor alle ongelovigen op die dag
O mijn lieve moeder, dagelijks vraag ik Allah in gebed
dat Hij jou leidt en daarmee jou van deze straf redt

O mijn lieve moeder, ik hou ontzettend veel van jou
zet slechts een stap naar Allah en toon het berouw
O mijn lieve moeder, elke dag zal ik Allah altijd vragen
dat je moslim zult worden en in het leven zult slagen