بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Om je hand gevraagd

Altijd al wilde je trouwen, je hebt het behaagd
nu is er het moment, er is om je hand gevraagd
Een vrome broeder, met kennis en goed gedrag
met Allah op nummer 1 en 'n zachtaardige lach

Je kijkt ernaar uit, het samen delen van je leven
en heel je hart en liefde aan elkaar te besteden
omwille van Allah, dus is er overvloedige Rahma
prachtige gedachte, 't samen doen van de Salaat

Ik kan niet wachten, was het maar al vandaag
tijd tikt voorbij maar gaat voor mij veel te traag
ook al is het de bruiloft die er nog moet komen
een islamitisch leven samen blijf ik van dromen

We zijn ons al flink en veel aan het voorbereiden
niet de bezittingen maar ons hart meer toewijden
aan Allah en veel duaa verrichten voor ons allebei
want nu ben ik nog alleen, maar straks is het wij

AlhamduliAllah, U leidde mij naar een vrome vrouw
ik ben U dankbaar, er is niets wat ik liever willen zou
AlhamduliAllah, 'n vrome broeder vroeg om mijn hand 
ik vraag U Allah, geef ons als eenheid 'n sterke band