بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Regenachtige ogen

Één na één vallen ze, tranen die stromen, en je hart vullen met imaan
terwijl de verzen je hart doorboren met de liefde en pracht van de Quran

Temidden van de hele massa, voel je je op dit moment met Allah alleen
of ze nu kijken of je negeren, van alle schaamte die er is voel jij er geen

Je ervaart de emotie, tot diep in je hart, terwijl het je ziel in één klap raakt
je beseft het zijn de woorden van Allah, het is alsof Allah nu met mij praat

Op een dag werd ik geboren in een lichaam, mijn moeder had me gebaard
maar Allah die me dit en ook een ziel gaf, zonder Allah was ik niets waard

Regenachtige ogen, als ik er aan denk, als ik besef wat Allah voor me doet
dit gevoel, de tranen, mijn hart, een prachtige gloed, voorwaar dit proeft zoet