بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Toen ik Allaah niet had

Omgeven door verdriet, omgeven en hopeloos
vele zorgen om mij heen, geketend en erg boos
Omgeven door de pijn, omgeven en bedolven
door de storm van 't leven, door de grote golven

Toen ik Allah niet had, was het leven zo voor mij
elke dag stonden de zorgen klaar in een lange rij
Toen ik Allah niet had, was ik erg eenzaam alleen
er ontbrak iets, mijn hart voelde aan als een steen

Omgeven door onrust, omgeven en erg eenzaam
ik was volkomen verdwaald, in mijn eigen bestaan
Omgeven door vragen, omgeven door vele stress
de veel te lange dagen, een duister zwaar orkest

Toen ik Allah niet had, toen ik Hem was vergeten
toen voelde ik alle zorgen me van binnen opeten
Toen ik Allah niet had, was ik de weg volledig kwijt
maar nu weet ik, Allah, Hij is bij mij, Hij is er altijd

O mens, weet, dit leven, je kunt twee kanten kiezen
de wereldse genieting, en daarmee Allah verliezen
O mens, of je kiest voor Allah, en hebt 't vertrouwen
er is niets beter, wanneer je van Allah zult houden