بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Vader

Zijn hele leven, werkend voor 't gezin
vanaf mijn geboorte, vanaf het begin
Zonder slaap, de wekker in de morgen
denkend aan ons, wil ons goed verzorgen
en zijn vermoeidheid houdt hij verborgen

Mijn voorbeeld, mijn sterke vader
mijn liefde stroomt door m'n ader
Van mijn woord, recht naar het hart
mijn vader is speciaal en heel apart

hij zou zijn leven geven voor zijn kind
om 't te beschermen van weer en wind
het vadergevoel is liefde en ook sterk
zonder dat je het direct als kind merkt
al zijn last die hij bij Allah verwerkt

Mijn vader, is mijn voorbeeld, standvastig
vaak maken we het onze vaders erg lastig
Mijn vader, zwoegend, dag en nacht bezig
terwijl ik lag te slapen, dromend en vredig

Vader, papa, ooit hoop ik dat je trots bent
weet dat je kind altijd aan zijn vader denkt
Vader, papa, mijn hart zegt, ik hou van jou
mijn vader, papa, die ik volledig vertrouw
O Allah accepteer de vaders en hun berouw