بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Vergeef me Allaah

Vergeef me Allah, ik was zeker zwak
beging al mijn zonden met het gemak
Vergeef me Allah, ik was onachtzaam
en nu ben ik geketend door eigen traan

Ik wend me tot U, vraag om Uw Vergeving
mijn hart met imaan vult en ware beleving
Ik wend me tot U, met een hart vol spijt
even was ik verloren, was ik de weg kwijt

Vergeef me Allah, ik was zeker verdwaald
alleen U die mij van het duister weghaalt
Vergeef me Allah, ik was zeker radeloos
hield me niet aan Uw regels,was achteloos

Ik wend me tot U, wil mijn tijd besteden
aan U, elke seconde in mijn gehele leven
Ik wend me tot U, en wil alles goedmaken
opdat ik in Uw Genade eeuwig mag geraken 

Vergeef me Allah, ik was U zeker vergeten
nu pas besef ik, ik had beter moeten weten
Vergeef me Allah, aan U denk ik nu altijd
vandaar dat ik dit leven nu aan U toewijd