بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Zal jou nooit vergeten

Het moment dat ik geboren werd, je had me vast
maanden droeg je me, voor jou was ik een last
De borstvoeding die je mij een tijd hebt gegeven
en nog veel meer dat je voor me deed in m'n leven

Nu ben ik groot en sterk, geef ik je geen aandacht
denkend ik ben zelfstandig, volwassen en vol kracht
ik ben vergeten wat je voor mij allemaal hebt gedaan
de nachten die je opbleef, je zorgen, en elke traan

De eerste stappen die ik zette, met je begeleiding
de opvoeding en het eten, jouw volledige toewijding
de kleren die gewassen werden, altijd was het daar
niets hoefde ik zelf te doen, alles stond voor me klaar

Toch was ik brutaal, en had ik vaak een grote mond
en was ik degene die de zorgen vaak voor je begon
ik zal je nooit in mijn hele leven kunnen terugbetalen
want wat je deed voor mij, kan ik nooit meer inhalen

Het huis is altijd schoon, ik kwam nooit iets tekort
had kleding, onderdak, en altijd voedsel op m'n bord
Je leven die je aan mij, aan jouw kind, hebt besteed
O moeder, weet, dat ik jou nooit in mijn leven vergeet