بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Zwangerschap

Denk je wel eens na, over hoe 't ooit was 
toen je nog in de buik van je moeder lag 
Denk je wel eens na, het is 'n groot wonder 
enkel met de wil van Allah, 't kan niet zonder 

Als moeder zijnde wordt het kind gebaard 
wat de positie van moeders ook verklaart 
De zwangerschap, je staat tot je kind nabij 
maakt 't samen mee met je eigen hij of zij 

Denk je wel eens na, maanden werd ik gedragen 
terwijl mijn moeder mij als last wist te verdragen 
Denk je wel eens na, maanden at ik daarbinnen 
mijn moeder danken? waar moet ik dan beginnen 

Als moeder zijnde koester je de zwangerschap 
en doorsta je daarvan elke last en elke klacht 
Dan op dat moment, met jouw kind in je armen 
en jouw moederliefde je hart weet te verwarmen 

Denk je wel eens na, het is niet vanzelfsprekend 
dat ik nu loop, praat en sta, mee wordt gerekend 
Denk je wel eens na, je moeders zwangerschap 
dus bedank ik mijn moeder, voordat ik het vergat