بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

O maand Ramadan

Ramadan, Ramadan, O maand Ramadan
Jij bent mijn gast, ik doe alles wat ik kan
om je te verwelkomen, ik ben in de ban

Ramadan, Ramadan, O maand Ramadan
ik heb me verheugd, op jouw groot bezoek
in jou zond Allah ons de Quran, Het Boek

Ramadan, Ramadan, O maand Ramadan
erg gelukkig ben ik nu jij er weer bent
daardoor ben ik constant gunstig gestemd

Ramadan, Ramadan, O maand Ramadan
als zul je me zien huilen, en tranen laten
dan is het enkel, omdat deze mij baten

Ramadan, Ramadan, O maand Ramadan
ik zal je erg goed behandelen tot het eind
daarom gebruik ik al mijn energie en tijd

Ramadan, Ramadan, O maand Ramadan
jij bent een gast met veel glans en licht
als jij er bent, heb ik een lachend gezicht

Ramadan, Ramadan, O maand Ramadan
tot Allah behoort de grote dankbaarheid
dat Hij ons met een zulke gast heeft verblijd