بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Ramadan Duaa #10

Ya Allah, het vasten, U voor wie we verrichten
opdat U ons leven en ons hart zult verlichten

Ya Allah, het geduld, U voor wie we volhouden
opdat U ons leert altijd enkel op U te vertrouwen

Ya Allah, de innerlijke strijd, U voor wie we doorzetten
opdat U over ons zult waken en altijd op ons zult letten

Ya Rabbi, alle moeite is niets vergeleken met hetgeen
U aan ons allemaal heeft gegeven, alle lof voor U Alleen

Ya Rabbi, toch vraag ik U nederig zwak en bescheiden
omdat U ervan houdt als we U vragen en ons toewijden

Ya Rabbi, we begaan fouten, ik vraag dat U ons vergeeft
dat U ons Uw Genade schenkt en ons Uw Vergiffenis geeft

Ya Allah, doe ons behoren tot de vromen, de godsvrezenden
geduldigen, oprechte, waarachtige, wij als dienaar levende

Ya Rabbi, met honger in mijn maag, droge keel, droge lippen
vraag ik U op dit moment, en zal ik nederig U ook aanbidden

Ya Allah, met de hoofdpijn, de slaap en de vermoeidheid
vraag ik U schenk ons Uw Grote Genade en Barmhartigheid

Ya Allah, accepteer deze duaa, en ook elke andere smeekbede
Ya Rabbul 3alamien, accepteer onze daden en al onze gebeden